Aktualności

22.06.2018r.
Pożegnaliśmy rok szkolny

wak8Kolejne 10 miesięcy wytężonej pracy już za nami. Wszyscy dzisiaj pożegnaliśmy rok szkolny 2017/2018. Niektórzy nawet ze łzami. Były nagrody za wyniki w nauce, zachowanie, zwycięstwa w konkursach. Były kwiaty i czekoladki z podziękowaniami dla nauczycieli. Było miło i uroczyście. Było…było…było. :) A teraz wakacje!! Bądźcie radośni, odpoczywajcie, ale zawsze pamiętajcie o zachowaniu zasad bezpieczeństwa!

21.06.2018r.
Pożegnalna dyskoteka

taniec 1 Z inicjatywy prezydium Samorządu Uczniowskiego w osobach: Martyny Kuczkowskiej oraz Julii Lange, 21 czerwca odbyła się dyskoteka w naszej szkole. Po lekcjach w ostatnim dniu nauki bawili się wspólnie na holu szkolnym uczniowie klas: IV, V i VI. Towarzystwo było bardzo zgrane. Wspólnie się wyszaleli na to zakończenie!! Repertuar bardzo różny, każdy znalazł coś dla siebie! Mieliśmy mały problem z głośnością, ale żadnego z radością! No i oczywiście było też limbo!!!

19.06.2018r.
Piknik na świeżym powietrzu

pikDzisiaj na przedszkolaków czekała niespodzianka. Rodzice dziewczynek, Angeliki i Julki oraz mama Klaudii w tajemnicy przygotowali dla wszystkich przedszkolaków wspaniały piknik. O godzinie 9.30 okazało się, że nie będą jak zwykle jedli śniadania w przedszkolu, tylko pani Ola zabiera ich w gościnne progi domostwa państwa Kąkol. Czego tam nie było ?: babeczki, szaszłyki z kurczaka na ostro i kiełbaski z grilla, bułki, napoje, „kepucz” no i oczywiście na deser - lody. Pyszności!!! Wszyscy dorośli bardzo się starali, żeby jak najszybciej zaspokoić apetyt zerówkowiczów. Bardzo dziękujemy Państwu Kąkol i Pani Chojeckiej za przygotowanie tak wspaniałej atrakcji. Najpyszniejsze śniadanie w tym roku szkolnym. Suuuuper niespodzianka!!!

18.06.2018r.

I MIEJSCE– CYMANN NADIA – 2700 sztuk

ZA NAKRĘTKI PLASTIKOWE

I MIEJSCE – GŁODOWSKA WIKTORIA – 61,5 kg

Wyniki pozostałych uczestników konkursu możecie odczytać w zakładce SKO i na szkolnej gazetce ściennej. Gratuluję zwycięzcom!!! Opiekun SKO - Justyna Hirsz

18.06.2018r.
Kino Sferyczne w naszej szkole

kinoFilmy wyświetlane w technologii 3D bez konieczności zakładania specjalnych okularów! Kino Sferyczne to niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju kino, w którym obraz powstaje zupełnie inaczej niż w kinach tradycyjnych. Jest on wyświetlany z projektorów jednocześnie we wszystkich kierunkach, dając efekt 360 stopni! Widzowie, znajdujący się we wnętrzu sferycznej kopuły, są dosłownie w samym centrum wydarzeń! To niezapomniane wrażenia!

I my mieliśmy okazję przeżyć seans w Kinie Sferycznym. 18 czerwca na holu szkolnym powstała kopuła namiotowa, a wejście do niej przenosiło nas w niezwykły świat!!! Przeżycia rzeczywiście bardzo silne!! Czy wszystkim się podobało?

15.06.2018r.
Bezpieczeństwo w czasie wakacji

bezpOdwiedził nas w piątek dzielnicowy. W ciągu dwóch godzin lekcyjnych (jednej dla uczniów klas IV – VII, a drugiej dla uczniów klas I – III oraz dzieci z oddziału przedszkolnego) mówił o zasadach bezpieczeństwa, których należy przestrzegać w czasie wypoczynku wakacyjnego. Przypomnieliśmy sobie numery alarmowe (112 – europejski numer alarmowy, 997 – policja, 998 – straż pożarna, 999 – pogotowie), zachowanie w sytuacjach niebezpiecznych (np. spotkanie z agresywnym psem). Szczególną uwagę zwracał policjant na stosowanie zasady ograniczonego zaufania wobec nieznajomych (nie wolno przyjmować od nich prezentów, dawać się zapraszać do domu itd.).

13.06.2018r.
Wycieczka rowerowa uczniów kl.VI

row13.06.2018r. była wycieczka rowerowa do Lewina. Wyjechaliśmy o 08:35. Jeździliśmy polnymi drogami. Jechaliśmy z panem Januszem i panią Kasią. Zobaczyliśmy kurhany i śpiewaliśmy „Sto Lat” Łukaszowi, bo miał urodziny. Był chwilę odpoczynek. Potem jechaliśmy do pana Janusza na kiełbaski. Bawiliśmy się tam z Lamią. A potem wszyscy jechaliśmy pod opieką pani Kasi do swoich domów.

Marika Wasilke

12.06.2018r.
Pielgrzymka bierzmowanych

giet12 czerwca uczniowie, którzy przyjęli Sakrament bierzmowania, brali udział w pielgrzymce do sanktuariów w Gietrzwałdzie, Świętej Lipce i Stoczku. O Gietrzwałdzie, które w roku poprzednim obchodziło 140 lecie swoich objawień opowiedział nam ksiądz z Krakowa. Później mieliśmy Eucharystię. Następnym przystankiem było Sanktuarium Maryjne w Świętej Lipce, gdzie zjedliśmy obiad (przy wsparciu GOPS w Szemudzie) i wysłuchaliśmy przepięknego koncertu organowego. Stąd ruszyliśmy do Sanktuarium Matki Bożej w Stoczku Klasztornym, którym opiekują się Księża Marianie. Obejrzeliśmy pomieszczenia, w których przebywał kard. Wyszyński i ogrody zakonne.  W drodze powrotnej wstąpiliśmy do ” Maca”.  Wszystkim, którzy przyczynili się do naszego wyjazdu - DZIĘKUJEMY.

08.06.2018r.
Akcja czytelnicza Jak nie czytam, jak czytam!

ksi

Czytanie to dobre zadanie!

8 czerwca o godz.10.00 odbyła się III edycja ogólnopolskiej akcji Jak nie czytam, jak czytam!! Wcześniej przygotowaliśmy plac przedszkolny: rozwiesiliśmy transparenty promujące czytanie, rozłożyliśmy kocyki, przygotowaliśmy książki. Dzieci z oddziału przedszkolnego były ubrane w czerwone stroje, ponieważ słuchały, jak pani Ola czytała książkę Czerwone krzesło! Również niektórzy uczniowie ubrali się adekwatnie do treści wybranej książki, np. Fabian Okrój, Martyna Kuczkowska, Ania Henig, Zuzia Stenka, Lila Formela, a uczniowie z klasy I przygotowali maski. Punktualnie o 10.00 rozpoczęliśmy! Szybko zanurzyliśmy się w lekturze! Potem jeszcze selfie z książką i ... zakończyliśmy akcję! Z naszej szkoły wzięło w niej udział 81 osób – przedszkolaków, uczniów oraz nauczycieli!

07.06.2018r.
Wycieczka do Wrocławia i Pragi

wycieczkawar

Od początku roku szkolnego czekaliśmy na tę wycieczkę. Czas nam mijał bardzo wolno. Na szczęście w końcu nadszedł 4 czerwca. Dzisiaj już jesteśmy w domach, ale wspomnienia są nadal żywe i na długo (a może nawet na zawsze) pozostaną w naszej pamięci. W szkole czekali na nas koledzy, którzy z różnych przyczyn nie mogli pojechać. Gdy tylko weszliśmy do sali, zasypał nas grad pytań. Chętnie opowiadaliśmy o krasnoludkach wrocławskich, Hradczanach w Pradze, przejściu przez Błędne Skały i innych atrakcjach, których doświadczyliśmy. Czy jeszcze kiedyś pojedziemy na tak ciekawą wycieczkę? Mamy nadzieję, że tak!!