Powiedz dziecku, że jest dobre, że umie, że potrafi…
Pedagog szkolny, pedagog specjalny - mgr Ewelina Trotzka
PONIEDZIAŁEK
|
WTOREK
|
ŚRODA
|
CZWARTEK
|
PIĄTEK
|
8:30-09:30
09:30-11:30
|
08:00-10:00
10:00-11:00
12:00 - 16:00
|
08:00-10:00
12:50-13:50
|
8:15-12:15
|
08:00-10:00
11:55-12:55
|
Zadania pedagoga specjalnego sporządzone na podstawie:
Zadanie 1.
Współpraca z nauczycielami, innymi specjalistami, rodzicami oraz uczniami.
uczestnictwa uczniów w życiu szkoły oraz dostępności, o której mowa w ustawie z
dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 oraz z 2022 r. poz. 975 i 1079).
indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia: mocnych stron, predyspozycji, zainteresowań i uzdolnień uczniów.
uczestnictwo w życiu szkoły.
dydaktycznych, w tym wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne,
odpowiednich ze względu na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz
możliwości psychofizyczne ucznia.
rozmowy indywidualne z uczniami oraz porady i konsultacje dla uczniów.
specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w zakresie; edukacji, wsparcia materialnego, socjalnego.
Sposoby i formy realizacji:
edukacyjnymi w zakresie: edukacji, wsparcia materialnego.
Zadanie 2.
Współpraca z zespołem, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 127
ust. 19 pkt 2 ustawy, w zakresie opracowania i realizacji indywidualnego programu
edukacyjno-terapeutycznego ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia
specjalnego, w tym zapewnienia mu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia
specjalnego.
ucznia.
Sposoby i formy realizacji
o potrzebie kształceni specjalnego z poradni psychologiczno – pedagogicznej.
Zadanie 3.
Wspieranie nauczycieli i innych specjalistów.
funkcjonowaniu, w tym barier i ograniczeń utrudniających funkcjonowanie ucznia i jego uczestnictwo w życiu szkoły.
Sposoby i formy realizacji
edukacyjnych.
psychologiczno – pedagogicznej.
Zadanie 4 .
Prowadzenie z uczniami, rodzicami oraz nauczycielami działań z zakresu edukacji
dotyczącej ochrony zdrowia psychicznego uczniów.
trudnych.
Sposoby i formy realizacji.
Zadanie 5
Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom, rodzicom uczniów
i nauczycielom.
i nauczycielami w celu rozpoznania indywidualnych potrzeb rozwojowych
i edukacyjnych ucznia.
szkolnym, w grupie rówieśniczej.
opartych na wzajemnym szacunku i poszanowaniu granic obu stron.
w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno-pedagogicznych.
w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno-pedagogicznych.
rodziców, nauczycieli i uczniów.
Wychowawczo – Profilaktycznego Szkoły.
wychowawców i nauczycieli.
Sposoby i formy realizacji.
sytuacji wychowawczej uczniów.
Zadanie 6.
Współpraca z innymi podmiotami.
Sposoby i formy realizacji.
Zadanie 7.
Przedstawianie radzie pedagogicznej propozycji w zakresie doskonalenia zawodowego
nauczycieli.
Sposoby i formy realizacji.
Zadanie 8.
Prowadzenie niezbędnej dokumentacji
84-217 Szemud
Łebieńska Huta ul. Kartuska 25